به شاهرخ عزیز رای دهید :

سلام به دوستان خوبم ، لطفا به این سایت برید و به شاهرخ عزیز رای دهید مرسی


لینک آدرس

نظرات 11 + ارسال نظر
علیرضا سلحشور یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

واقعا علی بود میلاد جان و من هم رای دادم و فعلا شاهرخ اول است و 50 درصد سلمان 30 درصد رقابت سختیست

مرسی علیرضا جان

علیرضا سلحشور یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ

میلاد جان بی زحمت اگه دلت خواست میشه خبر هایی از رانی موکرجی را بگزاری ازت ممنون میشم

در سایت جدید ، هر نویسنده میتونه هر خبری از هر بازیگری که خواست بزاره اینجوری ممکنه از رانی هم خبری گذاشته بشه

Mary یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ق.ظ

چقد خوب که اطلاع رسانی کردین...
منم به شاهرخ رای دادم
تا این جا که بیشتراز 50% به شاه رای داده بودن..(تا بوده همین بوده)
هه هه..به سیف علی بنده خدا کلا 5"نفر" رای داده بودن..من دوسش دارم
نمیدونم چرا طرفدار نداره!!

اره سیف خیلی باهاله دوسش دارم ، ولی همیشه رقابت ها بین این سه خان یعنی شاهرخ ، امیر و سلمان ، برای همین بیشتر از همه رای میارن

پریناز یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

معلومه کدوم بهتره:بدون شک, شاه بالیوود,نفس خان!
بعدشم یه کوچولو امیر خان!

آره من امیر خان و خیلی دوست دارم

مهسا1 یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام میلاد خان .من رفتم به این سایت وبجای خودم و چند تا از دوستانم که عاشق نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس خانن رای دادم و خوشحالم که نفس خانمون در هر زمینه ای نامبر وانه.

مرسی مهسا جان

Don یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

می گم یه توضیح میدادی که برای چی رأی بدیم ممنون

در سایت توضیح داده بود ، رای گیری که بهترین سوپر استار بالیوود ؟

دلنیا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

عشقم چه تو سایت بالیوود لایف و چه در سایت پینک ویلا اوله هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مهسا یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام اقا میلاد این یه مسابقست؟

نه یه رای گیری که بعضی سایتا میزارن ، ولی سایتش معروفه

سمیه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

خیلی خوشحالم که شاهرخ نفراوله هرچندارزش ومحبوبیت شاهرخ بااین جورنظرسنجی هاکم نمیشه وحتی اگه شلمان هم اول بشه بازم شاهرخ برای ماطرفدارانش بهترین ومحبوب ترینه.

پریناز دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

تبریک می گم شاه بیشترین رای رو آورد

l20k$@nA دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ http://mariogomez-fanclub.blogfa.com

آقا امیر,میشه از فیلم دون1 و2 پوستر بسازی؟!
کارت واقعا عالیه
آقا میلاد دست شما هم درد نکنه با این وبلاگ محشرت
توی این نظرسنجی شاه بهترین شد

خواهش میکنم ، شاه همیشه بهترینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد